Căutarea globală nu este permisă
Salt la conţinutul principal

Marketing (Curs)

DESPRE CURS

Cursul este structurat pe un număr de module care vizează o serie de competențe specifice marketingului bazat pe însușirea informațiilor cu privire la legătura dintre marketing și celelalte activități ale organizației; beneficiile aduse pentru organizație și caracteristicile marketingului actual. De asemenea din punct de vedere al clienților aduce informații valoroase cu privire la segmentarea clienților și modul de funcționare a procesului de schimb, precum și diferențele dintre bunuri și servicii, modul în care serviciile adaugă valoare în cadrul unui proces de schimb. Sunt tratate cu atenție aspecte ale mixului de marketing precum și influențe ale mediului extern asupra activității de marketing.

  • Activitățile practice fac parte integrantă din dinamica cursului, constituindu-se în adevărate ancore ale transpunerii în practică a suportului informațional teoretic prezentat.

Competențe dezvoltate

  • Înțelegerea conceptelor de marketing și a mecanismelor de funcționare
  • Înțelegerea platformelor de promovare online (Google si Facebook)
  • Înțelegerea modului în care pot fi implementate tacticile de promovare
  • Dezvoltarea campaniilor de brand awareness, trafic și conversie
  • Urmărirea și optimizarea campaniilor pentru atingerea obiectivelor

PUBLICUL ȚINTĂ

  • angajațiilor companiilor (accesibil atât rolurilor tehnice cât și non-tehnice din departamente precum HR, marketing, vânzări), inclusiv PFA si II

Curs susținut de

Durată
3 ore jumătate
Tip curs
E-learning

Proiect cofinanțat din Programul Operațional Capital Uman 2014-2020.